Eagle zacinam (bylo: Schema v Eagle)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Listopad 24 10:56:43 CET 2006

Jasně, tohle chápu, jenomže já potřebuji okopírovat jedno zařízení, kde
je procesor, flash, eeprom, vf modul , krystal, stabilizátor a pár smetí
okolo. A přišlo mi jednodušší prostě "omalovat" desku  a tu pak podle
originálu osadit, než omalovat schéma a pak z něj dělat desku. Určitě
bych si tam napráskal víc chyb, než když udělám rovnou tu desku. A
hlavně je tam jedno vf  stripline a  indukčnosti ( napájecí), kdo ví co
by s tím Eagle udělal .. :-(
Ovšem bude to maso, pte Eagle jsem nikdy neviděl. Ale vše je jednou poprvé!
Honza