OT: Re: záhadná kamínka z Ekologie a bydlení sro.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 24 07:47:11 CET 2006

pyrin napsal(a):
> HM, zajimave, a co se vlastne stane s tou vodou, kterou to "vytesni" z
> paliva ? To jest pridanim toho zazracneho pripravku nebo lihu. Jeste jsem
> nevidel, ze by to tu vodu vytesnilo nekam jinam z nadrze, takze stejne ta
> voda asi projde do spalovaciho procesu ? Nebo ne ?
> pyrin

To ano projde motorem, ale tak ze neuskodi. Lih ji totiz tu vodu naredi
a pojme do sebe. Je to stejne jako byste do motoru kapnul trochu slivovice.

Samotna voda je moc husta a ma snahu ucpavat trysky - to ale platilo
spis v dobe karburatoru.

Mimochodem mam pocit ze uz v samotnem benzinu je ted obsazen lih v
pomerne vysokem mnozstvi a bude se jeste zvysovat. Takze uz snad neni
nutne tam ten "Velfobin" davat.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info

P.S. Velfobin byl specilani pripravek za komousu - rozumej lih. To jen
pro ty co to neznaji. :-)