Miniklavesnica

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 23 23:37:07 CET 2006

http://www.fentek-ind.com/minikb.htm tu vlevo nahoře jsem viděl normálně v
obchodě, tak by mohly být dostupné i další. Jen se mi nezdá ta velikost, že
by 11" bylo nějak moc mini ;-)
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 23, 2006 9:49 PM
Subject: Miniklavesnica

zdravim,
v praci sa nam zacali kopit pristroje na ktorych bezi Windows co by
nebol problem, ale ak chce clovek vyuzit plny potencial potrebuje k tomu
klavesnicu. Vzhladom na to, ze klasicka PC klavesnica je pomerne velka,
zisla by sa mi nejaka miniklavesnica. USB alebo klasicka PS2. Nejake
napady? Klavesnica sa pouziva naozaj len na pomenovavanie ulozenych
suborov, takze nemusi byt az tak pohodlna na pisanie.
b.

p.s. uz vam niekto hackol osciloskop a disk bol niekolko dni kym sa na
to doslo zdielany na internete? :-P