OT: Re: Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 23 12:02:07 CET 2006

Pavel Kadečka napsal(a):
> Asi to v téhle diskuzi ještě nepadlo - mám pocit že na jednu stranu je
> snaha zvyšovat poplatky z médií, vypalovaček, tiskáren atd. a na
> druhou stranu snaha postavit mimo zákon vytváření kopií i z vlastních
> originálů. A tyhle dvě věci si trochu odporují. Pokud by ten poplatek
> nebyl myšlený jenom tak, že si nahraju film z televize. Otázka je,
> jestli v tomhle případě má ten poplatek nějaký smysl - televize si
> přece práva na vysílání už koupila a my platíme za televizi jednak
> tím, že se koukáme na reklamy a druhak tím, že platíme TV poplatek...

> [...]

To je neprimo to co pise p.Andel, ze bud to tedy budeme platit pausalne
a budete mit pravo si nahrat cokoliv a nebo zadne poplatky. Nelze delat
oboji. Nezapominejte, ze na kulturu a jeji rozvoj uz platite - jinak by
totiz nemohlo ministerstvo kultury rozdelovat granty.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info