OT: Re: Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Listopad 23 10:13:42 CET 2006

aze napsal(a):
> Ten  Kotrba, ten má ale kotrbu. "Může se nám to nelíbit, ale žijeme v
> přelomové době." Proboha, která doba nebyla přelomová? Dnes je to samý
> přelom, samá reforma. Není to zápis z nějakého zasedání ÚV? Nejkrásnější
> věta je v závěru: "Přejme umělcům tu pětikorunu. Je to almužna. A přitom
> může pomoci tvořit bohatství. Nás všech." Jakmile potkám umělce, dám mu ji.
> Ale pan Kotrba nějak pozapoměl na výpalné za HDD, kopírky a další. Jaký na
> tom mají umělci podíl?
> AZE

Uz jsem mu to napsal - tak doufám, ze to zveřejní. Bylo by dobre
kdybyste jeste nekdo neco napsal. Neni to az tak nevlivny clovek - jak
jsem psal sedi v RRTV. Take zajimava organizace.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info