OT: Re: Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 09:50:45 CET 2006

(dovolil jsem si doplnit OT do subjektu)

>        Navic by mozna vzapeti po poklesu prodeju na nulu OSA ohlasila, ze hudebni piratstvi doshlo 100%, procez je treba zvysit poplatek z CD-R na 50,- Kc.
>

>                        Ales Zika
>                        http://results.cz

Ani nevite jak blizko jste u pravdy. Cele silenstvi se spustilo ve
statech, kdyz 5 nejvetsim hudebnim molochum poklesly trzby asi o 20%.
Rozpoutal se tam hon na caroredjnice (kopirovace) a zacaly zavadet
kdejake "poplatky za dychani". Co uz nahlas ty vydavatelstvi nerikaly
(ale co si nekdo dal tu praci overit) bylo, ze v tom "kritickem"
obdobi ty vydavatelstvi vydaly o 40% mene novych titulu! Takze jejich
prodeje byly spis prekvapive dobne://
Marek