Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Listopad 23 09:34:48 CET 2006

> Zda sa mi ze jedina moznost ako s tymto pohnut, su peniaze.
> Celonarodny strajk, ziadna doprava, ziadna vyroba, okrem potravin,
> vody, tepla, a svetla ziadne nakupy. Stat by prisiel o mnoho viacej
> ako by vybral na nejakych blbych mediach....ale priznajme si, kto
> dokaze taketo nieco zorganizovat a okrem toho statne organy maju
> dalsie paky, ako aj taketo nieco prekazit.

	Ale ja myslim, ze tyhle penize nedostava stat, ale shrabne je OSA, pripadne Dilia ci Intergram. Mozna by pro zacatek stacilo prestat kupovat CD a DVD, cumet na bednu a chodit do divadla na koncerty.
	Ovsem to je jeste vetsi sci-fi nez celonarodni stavka, kdyz tlupy teenageru jsou schopny se uslapat, aby ziskaly podpis nejake pophvezdicky, a tisice lidi v praci resi jake strasne drama se zase odehralo v Ruzove zahrade... :-(
	Navic by mozna vzapeti po poklesu prodeju na nulu OSA ohlasila, ze hudebni piratstvi doshlo 100%, procez je treba zvysit poplatek z CD-R na 50,- Kc.

			Ales Zika
			http://results.cz