Re: emulace PS/2 klávesnice

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 08:46:32 CET 2006

Jeden známý to řešil s 89C2051, stavěl si tenkrát MP3 přehrávač z PC
;) Myslim, že to dělal hodně vědecky, připojil si osciloskop (nebo
logic-analyzér) ke klávesnici a podle toho, co z ní lezlo, pak
naprogramoval tu 51-ku. Stejně řešil i IR dálkové ovládání, protože
to, co měl, se nechovalo podle specifikace RC5.

Jo a myslim, že tam měl i torzo klávesnice - resp. jen IO z ní,
napojený na svoji malou klávesnici. Relátkem přepínal, jestli do PC
polezou data z jeho 89C2051 nebo z toho klávesnicovýho IO.

Pokud nemáte osciloskop, dá se jako logic-analyzer použít LPT port -
myslim, že se i najde nějakej hotovej SW pro tenhle účel.

P.K.