emulace PS/2 klávesnice

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Čtvrtek Listopad 23 08:23:13 CET 2006

Zdravim,

potrebuji vyresit nasledujici problem: chci postavit zarizeni, ktere se
pripoji k PS/2 portu pocitace a bude se chovat jako klavesnice. Stavim
to na PICu 16F877A a jako prekladac pouzivam HITECH PICC. Hraju si s tim
uz dva dny, PC, neco posila, PIC taky :-), ale nedari se. Obdobnych
konstrukci, ale zrcadlove otocenych (pripojeni klavesnice k jednocipu)
je na webu spousta. Nemel by nekdo kousek C nebo ASM kodu nebo alespon
radu jak na to - musel to prece nekdo uz resit? Nemuze byt problem v
tom, ze to testuji na prevodniku USB / PS/2? Nasel jsem pres google par
specifikaci protokolu, ale nezda se, ze by mi to fungovalo...

Diky,

Jan Puhony