Teplotni cidlo

Jan Peterka jan.peterka@atlas.cz
Středa Listopad 22 17:09:38 CET 2006

Pred lety nam v Sensitu pouzdrili PT100 do atypickeho pouzdra pro
teploty do 600°C - nemeli je bezne v nabidce.
Nechali jsme udelat 2 ks a cena byla  nekde v radech stokorun.
Pracuji dodnes bez problemu.

----- Original Message -----
From: "GT5" <gt5@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 22, 2006 8:07 AM
Subject: Re: Teplotni cidlo

Po googlu jsem jiz samozdrejme dlouho koukal, nez jsem napsal dotaz sem
na konferenci. Problem byl ze jsem nalezl bud velke rozmery cidel v
kovovych pouzdrech, nebo termoclanky ktere zase nechci pouzit.
Sehnat totiz teplotni cidlo v kovovem pouzdru (priblizne velikost sroubu
M8 x 16 ) tak to je docela problem.

Ni2000 se mi jevi docela hezky.

LP.

Jejich teplomery s cidlem Ni2000 pouzivame i pro mereni
teploty v NiCd clankach (cidlo se macha v louhu), ty
nejstarsi funguji uz vic nez 10 let a pohoda. Jen nas Sensit
zlobi s tema jejich krabickama - jsou tam trimry ke kterym
se dostat je problem. Tak jsme nakonec soft predelali na
nastavovani kalibracnima konstantama.
Andel

Mrkněte třeba na Sensit.cz - mají hromahu čidel,buď do jímek nebo celé
na zašroubování
jímky z nerezu,čidla se svorkovnicí nebo s kabelem PT100/1000,NI 4-20mA
atd..

DJ

----- Original Message ----- From: "GT5" <gt5@seznam.cz>