Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 01:01:46 CET 2006

Dobry den,

s timto nazorem vyslovuji rezolutni nesouhlas. Pokud se ma nepripoutani
srovnat
s nenosenim cepice. :) Je to argument cloveka ktery nema snahu uvedomovat si
skutecne dalekosahlejsi dusledky svych cinu. Pokud se dotycny nepripouta
a nahodou dojde k nehode bude v zavislosti na mire jeho zraneni privolana
lekarska pomoc. Tato se snazi dostavit se a pomoci co nejrychleji. Tim padem
takovy lehkomyslnik uvadi zbytecne do nebezpeci posadku zachranky ktera
nemusela vyjet a dalsich lidi okolo.
Zde tedy vidim ono opodstatneni. Konec OT v OT.

Zdravim.