CZ,SK DVB-S pouze sw dekódování....

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Listopad 22 22:59:09 CET 2006

Dee Jay napsal(a):

>tak to me zajimá :-) jedna 6010 se mi tu povaluje

Jo hodne lidem se tohle železo váli doma pod květináčem :-)

>- můžete upresnit verzi FW
>která to umí  ? resp. který flash tam nahrat ?

Já jsem vyzkoušel verzi  6.41 .... odtud:
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=6.41cz_czlink_by_paran_2MB.zip&directory=Prijimace/Philips%206010&
Upload sw do prijimace timto programem:
http://www.gsmobil.net/navody/dsxflash/dsxflash/DSXflash05cz.zip
( zde podrobnější postup :
http://www.gsmobil.net/navody/dsxflash/index.htm )

po nahrati flashe je treba smazat sektor 12 v pameti a na to misto
nahrat vlastni emulacni soft verze 2.2
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=emufixKTM_v.2.2_6010_do%2002.11.rar&directory=Prijimace/Philips%206010/KTMfix2&
( zde popis jak na to podrobně:
http://www.gsmobil.net/navody/emu6010/index.htm )

Vlastní settings s jednotlivé kanály -  programy z družice astra  23,5 a
19,2  je v tomto souboru:
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=astra23astra19.zip&directory=Prijimace/Philips%206010/KTMfix2&
Do přijímače třeba nahrát tímto softem:
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=DSXEdit%201.4%20by%20somebody%20v0.5A%20Bastik.zip&directory=Prijimace/Philips%206010&
( postup podrobněji popsán zde :
http://www.gsmobil.net/navody/dsxedit/index.htm )

případnou editaci dekódobvacích klíčů tímto programem:
http://www.sat-upload.net/index.php?action=downloadfile&filename=Aplikator_v0.99c.zip&directory=Prijimace/Philips%206010&

Jako vedlejší efekt při použití disec přepínače na astře 19,2 /23,5  je
nemožnost přepsání aktuálního sw v přijímači automaticky z družice při
stdby.
V tomto stavu je totiž disec přepnut na pozici a, kde je družice 23,5 a
zde  nehrozí přepsání fw.
Jinak  softEMU  umi nejen CW ale další systémy, v odkazech na soubory
jsou všechny dostupné klíče ostatních kódovacích systémů - samozřejmě
pro studijní účely !
Honza