automaticke spousteni programu pro USB zarizeni

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Listopad 22 22:33:02 CET 2006

Díky všem, dnes jsem byl mimo kancelář, zítra to vyzkouším.  Můj problém
nejsou ani tak ty flasky, s tím jsem nějak žil, ale automatické spouštění
programu pro GPS navigátor, i když ho nemám připojen. Asi tam mají nějakou
nedokonalost v detekci připojeného zařízení a program se spouští i když je
připojeno něco jiného.