Re: záhadná kamínka z Ekologie a bydlení sro.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Listopad 22 21:37:31 CET 2006

Jakasi podle popisu podobna kaminka jsem jednou vyfasoval v jednom
chatickovem kempu ve Francii. Lil se do toho takovy olej ktery
nesmrdel, mozna byl i trochu parfemovany. Normalne se to zapnulo v
mistosti a hralo to. Moc jsem tomu neveril, hlavne kvuli CO ve
spalinach, ale nakonec jsme to vsichni prezili.

Ales Prochaska