Koupe osciloskopu

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Listopad 22 16:36:37 CET 2006

no nez kupovat stare bm je podle mne lepsi si koupit neco zahranicniho
lepsiho
pred mesicem jsem kupoval nejake stroje z filipin a maji jeste tam k
dispozici asi 25 kusu analogovych osciloskopu kikusui 5500 jedna se o
100Mhz
cena asi 100$ doprava okolo 80$
foto jsem dal na
http://cybertex.cz/david/kikusui5500.jpg
manual na
http://www.kikusui.co.jp/catalog/pdf/general_catalog2001/cor5500.pdf
co se tyka opravitelnosti tak je velmi dobra a od vyrobce se da vyzebrat
  i servisni manual (schema)
pokud budete chtit kontakt,tak jen soukromne

osciloskopy kikusui patrily mezi velmi dobre znacky, ve sve dobe patrily
do VIP skupiny co mely osciloskopy z pametovou obrazovkou
v CR se hodne prodalo starsich modelu 5100

z digitalu pak 3100 co jich mel kupu www.sluvis.cz ale tam si porad
mysli ze to ma jeste nejakou cenu :-) a uz tam asi nic nemaji

David