Antena

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Listopad 22 13:45:22 CET 2006

nemam to spocitane, takze ma nekamenujte. 10% sirka pasma nie je podla mna az tak vela aby bolo treba pouzivat log-per antenu. Budete to merat v hluchej bezodrazovej komore, alebo potrebujete vysoku smerovost? Mate to ako okalibrovat?
Moj prvy odhad je ze vam bude stacit obycajny dipol s hrubsimi prvkami (sirsie pasmo). Ta log-per antena nie je nic ine. Ale ako vravim nepocital som to, pozrite sa na internete po nejakych interaktivnych kalkulatoroch a uvidite ci treba nieco seriozne riesit. Ja si myslim ze nie.
b.