Antena

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Listopad 22 13:23:59 CET 2006

 Širokopasmová logaritmicko -periodicka antena- "rybí kost" by měla
vyhovět . (já používám na měření osvědčenou Fracarro Maxi LPT 345)
http://www.antes-kt.cz/cenik.htm
tady jí maj v "akci" myslím, že se nevyplatí se s tím babrat a něco vyrábět.
Nebo
http://dvb-tcentrum.vltava2000.cz/store/goodsdetail.asp?strGoodsID=1005
nebo tohle...?
http://www.eltasat.cz/zbozi/336-logaritmicko-periodicka-antena-tv-2---65k--9-13db-i-pro-dvb-t

Spis jde o to cim to zmerit ( merak) pokud to bude nejaky kvalitni
spektrak, staci do vstupu píchnout lambda /4  drát .