Siemens LOGO! - kabel

Martin Locker locker@vosrk.cz
Středa Listopad 22 07:51:39 CET 2006

Zdravim,

diky za podporu. Nevim jakou mate se Siemensem zkusenost, ale ja dost
odstrasujici. Kdyz jsem ten balicek pro skoly u nich objednaval (cca 12.000,- Kc),
tak jsem se nestacil divit. Chteli po nas vypis z obchodniho rejstriku (skola
samozrejme nic takoveho nema, tak alespon zrizovaci listinu) jako kdybych
objednaval za miliony. Kdyz jsem tam volal, tak az na x-ty pokus me prepojili
na nekoho, kdo mi byl schopen podat nejake technicke informace.
Takze si iluze o tom, ze by poskytli nejakou slevu moc nedelam.