Proudova pojistka u H mustku

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Listopad 22 07:50:09 CET 2006

On Wed, 22 Nov 2006, Petr Zapadlo wrote:

> Napadlo me nekolik moznosti:
>
> - zablokovat proudovou pojistku v AT zdroji - asi nejhorsi mozne reseni
> - do napajeni vykonovych modulu (cca 13V) dat proudovy omezovac, ktery podrzi
> zkratovy proud pod hranici, na kterou reaguje proudova pojistka ATzdroje -
> tohle se mi nelibi z duvodu dalsiho ubytku napeti
> - upravit nejak proudovou pojistku tak, aby nereagovala na kratke zkraty a
> zaroven reagovala dost rychle na to aby nepustila zkratovy proud na maximum
> At zdroje.
>

> Napada nekoho nejake reseni?

Co treba pridat do serie s vytupem malou tlumivku aby zkrat na vystupu
nezpusobil skokovy narust proudu ale postupny. Do rizeni PWM pridat mereni
vystupniho proudu a zavest proudovou limitaci - kdyz dojde ke zkratu proud
vyleze na X amper a dal ne. Zkrat nijak neresit. S tou zpomalovaci
tlumivkou by to mohlo byt uriditelne.