automaticke spousteni programu pro USB zarizeni

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Listopad 21 22:02:46 CET 2006

Tak pokud chcete mit jistotu, ze Vam nebude Bill mluvit do toho, co
delate se svym pocitacem, tak je jedina cesta. Odinstalovat windows a
nainstalovat neco jineho (Linux, FreeBSD, nebo tak neco), ale obavam
se, ze pak Vam do toho budou mluvit zase jini. (Linus Towards atd....
:-) )