CAN Bus bin reader

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Listopad 21 17:18:16 CET 2006

Jak ktere auta a jak ktere roky vyroby...
Novejsi auta jsou uz blokovane, pamet tak urcite nevyctete, pri
chiptuningu se dneska pameti vytahuji ven a ctou v programatoru.. tak
samo, pokud byste neco upravil, musite pocitat checksum atd... nove auta
jsou na tohle hodne haklive, prave kvuli rozmachu chipovani a muze se
vam stat, ze uz proste nenastartujete...
Presne tak, neni to vubec zalezitost CANu, ale konkretni RJ, zda toto
umoznuje...
Zkuste se mrknout po OBD, VAG a autodiagnostice, tam budete v hledani
uspesnejsi...

Petr