Maximalni velikost disku ve win XP

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pondělí Listopad 20 10:28:27 CET 2006

Pravděpodobně nestačí aby Bios správně detekoval disk ale, je potřeba aby
řadič disku uměl 48bit. Tak asi na webu výrobce ZD nebo disk podělit nějakým
managerem na spouštěcí disketě. Předpoklad nainstalování nejméně obou SP je
samozřejmý.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 20, 2006 9:37 AM
Subject: Re: Maximalni velikost disku ve win XP

Mam winXP s SP, takze tady snad problem nebude. Co to je BigLBA? Kde se to
zapina? Bios disk detekuje spravne, typ i velikost. Ve win ve sprave disku,
kde jsem ho formatoval poprve, se objevuje taky jeho velikost, ale pise to
ze disk je neinicializovany a kdyz kliknu na Inicializovat, nic se nedeje
(zadna chybova hlaska). Potom jsem pustil instalator, ten mi disk taky
detekoval spravne a napsal ze je nenaformatovany. Po probehnuti celeho
formatovani napsal ze to nejde.
Andel