MECH Frezovani ozubenych kol

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Listopad 20 09:20:35 CET 2006

Petr Simek napsal(a):
> No ale treba ozubene kolo pro snekovy prevod by se tim asi delalo
> dost tezko ne ?

No jiste, ale to lze nalezt x dalsich aplikaci na co to nebude vhodne.
jen jsem chtel rict ze na to abyste vyrobil ozubene kolo vam staci dve
linearni vedeni a delicka. Jednim bude pres nejaky sroub zanorovat a
druhym muzete klidne komihat rucne. :-) Nastrouhate si kola jak z
fabriky. Navic usetrite za drahe frezy. Nuz si muzete vybrousit sam z
nejakeho tvrdokovu presne dle konkretni aplikace.

> Drazkovacka - to je dalsi cajk ktery mi v dilne chybi a asi dlouho bude :-)

Ano je to opravdu nedocenenej cajk a pritom relativne jednoduchej.

Konecne jsem v sobotu rozjel frezku a tak se muzu vrhnout na soustruh
pak na 3D skaner a pak hned prijde na radu drazkovacka. ;-)

--
RadekCX - http://www.cncnet.info