astromatematika na PIC

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Listopad 19 18:49:43 CET 2006

Pavel napsal(a):
> krokace mi zatim nahradi ruce, pokud uz ma clovek odmerovani tak GO-TO je pak vetsinou zbytecne.
> samotne encodery mam primo na obou hlavnich osach, takze to melo byt dostatecne presne a i montaz nema zadne velke vule a je celkem tuha (EQ-5). Jde mi tedy jen o ten prepocet digitu na uhel.
> Jak ostatni uzivatele PICu resi prepocitavani napriklad analogovych hodnot v asembleru? pouzivate uz hotovou matematiku od microchipu?
> nebo to napisete v C a at si si tim kompiler poradi sam?
>
> Pavel

Neni mi prilis jasne o co vam jde? Jen prepocitat ten digitalni udaj na
ty stupne a hodiny?
Tohle snad nemuze byt zadny problem ne? Vezmete nejaky vyssi jazyk a
mate to za 5 minut napsane. Navic vam nejde o nejakou seriovku tak si
muzete priplatit na nejaky slusnejsi procesor.

Jak vam to cislo prijde? Jako seriovy vstup nebo paralelni?

--
RadekCX - http://www.cncnet.info