Cteni RTC od Ramtronu

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Listopad 19 14:32:46 CET 2006

Zdravim,
cele dopoledne si tady hraju s FM31256 a nemohu to prinutit aby to
prepsalo obsah RTC do registru a ja to mohl vycist.
Podle vsecho cteni funguje protoze vzdy po zapnuti se mi obsahy zmeni.

pouzivam zatim nasledujici rutinu:

Procedure RTC;
begin
  //zapisu do Flag registru 1 aby se mi prepsalo RTC do registru
  I2C_Start;                    // Issue I2C start signal
  I2C_Wr(adr_rtc_wr);           // Send byte via I2C
  I2C_Wr(0);                    // Send byte via I2C to flag
  I2C_Wr(adr_rtc_tmk_on);       // Send byte via I2C
  I2C_Stop;                     // Issue I2C stop signal

  //prectu vsech 25 registru z RTC
  I2C_Start;                   // Issue I2C start signal
  I2C_Wr(adr_rtc_rd);          // Send byte via I2C
  for k:=0 to 23 do
    begin
      a_rtc[k]:= I2C_Rd(1);      // Read the data with ACK
    end;
  a_rtc[24]:= I2C_Rd(0);      // Read the data without ACK
  I2C_Stop;                   // Issue I2C stop signal

  //zapisu do Flag registru 0 - vratim to zpet
  I2C_Start;                    // Issue I2C start signal
  I2C_Wr(adr_rtc_wr);           // Send byte via I2C
  I2C_Wr(0);                    // Send byte via I2C to flag
  I2C_Wr(adr_rtc_tmk_off);     // Send byte via I2C
  I2C_Stop;                    // Issue I2C stop signal
end;

Nic vic jsem nevycetl nez ze je treba nahodit R z Flag do 1 aby se
prepsalo jadro RTC do registru a ze je to treba pak zase vratit. Bohuzel
registry se mi nemeni - ctu porad to same co tam nabehne po zapnuti.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info