OT: rozvod internetu v RD

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Listopad 17 19:31:49 CET 2006

Pravda, na klikače jsem úplně zapomněl. Obvykle neumí nic, akorát si něco
stáhli z internetu, přečetli článek a teď se považují za hackery. Na druhou
stranu si myslím, že WPA a registrace MAC adres je pro takový amatéry
dostatečný zabezpečení, aby to brzy vzdali. Pak je samozřejmě třeba taky
dostatečně zabezpečit firewall, případně používat nestandardní porty na
komunikaci nejlépe nad 20.000.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death