[OT] rozvod internetu v RD

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 16 16:43:59 CET 2006

Já to vidím takhle: když mám telefon od firmy A (O2) a internet přes
ADSL od firmy B (jakákoliv jiná než O2), tak ve chvíli, kdy mi nejde
internet, otravuju firmu B. Že ten internet vede přes dráty firmy A,
to je mi jako zákazníkovi jedno. Osobně si myslím, že firma B má
nějakou smlouvu s O2 a tak má na něj větší páku než koncovej uživatel.

P.K.