rozvod internetu v RD

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 16 15:45:39 CET 2006

Mám pocit, že tento D-Link dost vlezle píská a Telecom to jako reklamaci
neuznává (= pískají všechny). Ještě se můžu zeptat kolegy. Každopádně ADSL
bych doporučil řešit přes jinýho ISP než je Telecom. Jakýkoliv byť i banální
problém může být řešen i několik měsíců.
Asi bych volil něco od Asusu nebo nějaký lepší model od Linksysu, případně
bych zvážil i voip podporu v routeru. Určitě bych volil něco, kam lze
nainstalovat OpenWRT, aby v případě potřeb šlo doinstalovat více aplikací...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death