Re: Kompaktní zářivky

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Listopad 16 15:25:06 CET 2006

To je presne to co tvrdim ja, mam OSRAM radu DULUXSTAR (6000 hodin) a proti noname je to nebe a dudy.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Dusan Dolezal
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, November 16, 2006 1:03 PM
  Subject: RE: Kompaktní zářivky

  A to ja zase musim potvrdit velmi dobre zkusenosti s levnymi OSRAM usporkami (ty co maji udavanou nizsi zivotnost, tusim 6000h), pravda ten udaj je trochu nadhodnoceny, ale misto puvodnich 100W zarovek jsem dal nejprve nejake noname 25W, to byla bludicka, pak jsem koupil (tusim)24W Osramky a ty jsou vyborne, sviti subektivne minimalne stejne jako ty 100W a zatim se drzi. Uz jsem jich koupil nekolik a zatim spokojenost, docela mi vyhovuje i jejich barevna teplota, nejsou uplne studene, ale zase oproti zarovkam tak nejak bliz dennimu svetlu. Je pravda ze ze zacatku sviti trochu min a musi se "rozehrat".

  Dusan Dolezal