rozvod internetu v RD

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 16 14:27:18 CET 2006

Musim zaklepat, mam tady USB Siemense dva roky a myslim ze byl problem jenom
jednou a to jeste na ustredne.
Taky uvazuji o vymene, doufam ze si tim nepridam problemy. Uz jsem to jednou
zjistoval a mezi jinymi mi byl doporucen D-Link. Asi si ho nekde pujcim.
Jaky je dosah Wi-Fi po dome? Bude to mezi ADSL/Wi-Fi a notebookem.
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 16, 2006 2:10 PM
Subject: RE: rozvod internetu v RD

Ja jsem vyber modemu resil nedavno, taky jsem kupoval ADSL router, trochu
jsem googlil a ma D-linky lidi dost nadavali, takze jsem nakonec koupil SMC
Barricade, ktery byva dost chvalen a ktery jsem nedlouho predtim kupoval a
zprovoznoval znamemu a beha jako vino. Pravda je ze i kdyz jsem objednal
7904BRB tak mi misto toho dali 7904BRB2, coz je novejsi verze, papirove o
neco lepsi, takze jsem neprotestoval, nicmene spojeni mi pada casteji nez
listi na podzim. Nechci z toho vinit ten router, mam doma dost divoce tahane
kabely a ADSL je na to pry dost citlive, takze to musim trochu spravit a pak
to budu teprve resit, nicmene se bojim ho doporucit, mozna je to i tim
routerem, cert vi. Kazdopadne ta starsi verze (7904BRB) se docela osvedcila
a v diskusich je taky celkem chvalena. A cena je docela prizniva.

Dusan Dolezal