DPS Fotocestou

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Listopad 16 13:33:03 CET 2006

Ja pouzivam presne ty vami popsahe HP a nemam problem, rozhodne mi je
"nelepta" aceton a UV propousti normalne.
Pravda, koupil jsme je tak pred 5 lety, ale podle krabice to jsou HP99296U.

Zdravim vsechny,

Protoze tu je o toto tema celkem zajem, neda mi, abych se nepodelil o
nove zkusenosti. Dosly mi pruhledne folie, ktere jsem pouzival a tak
jsem byl nucen jit pro nove. Bohuzel folie, ktere jsem do ted pouzival
uz prestali prodavat, ale znamy z te firmy mi venoval krabici vzorku
folii original HP. Bohuzel jsem zjistil, ze jsou totalne nepouzitelne.

1) Nelze z nich dokonale setrit ten otiratelny fix, co pouzivam na
zvyrazneni motivu. Po setreni zbyvaji matna mista.
2) Zkusil jsem tomu dat "cuchnout" acetonu. Povrch toneru se nezmenil,
zato folie misty zbelala a stala se nepruhlednou.
3) Zkusil jsem tedy ze zoufalstvi pouzit dalsi klise bez zvyrazneni a
ukazalo se, ze je folie patrne jen castecne propustna pro UV. Proste DPS
byla misty nedostatecne exponovana. Navic je povrch toneru u vlasovych
car lehce "dirkovany".

Takze jsem jen chtel rici - pro vyrobu DPS nekupujte originalni folie
HP. Oznaceni teto nevhodne folie je HP99296U

	Martin.