DPS Fotocestou

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Čtvrtek Listopad 16 11:59:24 CET 2006

Zdravím všechny,

Protože tu je o toto téma celkem zájem, nedá mi, abych se nepodělil o
nové zkušenosti. Došly mi průhledné fólie, které jsem používal a tak
jsem byl nucen jít pro nové. Bohužel fólie, které jsem do teď používal
už přestali prodávat, ale známý z té firmy mi věnoval krabici vzorků
fólií originál HP. Bohužel jsem zjistil, že jsou totálně nepoužitelné.

1) Nelze z nich dokonale setřít ten otíratelný fix, co používám na
zvýraznění motivu. Po setření zbývají matná místa.
2) Zkusil jsem tomu dát "čuchnout" acetonu. Povrch toneru se nezměnil,
zato fólie místy zbělala a stala se neprůhlednou.
3) Zkusil jsem tedy ze zoufalství použít další klišé bez zvýraznění a
ukázalo se, že je fólie patrně jen částečně propustná pro UV. Prostě DPS
byla místy nedostatečně exponovaná. Navíc je povrch toneru u vlasových
čar lehce "dírkovaný".

Takže jsem jen chtěl říci - pro výrobu DPS nekupujte originální fólie
HP. Označení této nevhodné fólie je HP99296U

	Martin.