útlum kabelu H155

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Listopad 15 22:22:32 CET 2006

Ja som si myslel, ze L/4 je akurat prisposobenie zataze s lubovolnou
impedanciou na tych 50 Ohm v tom VNA. L/2 je zase cosi ine a 3L/4 zase
cosi ine. Takze ten graf pre S11 je podla mna OK. Podla frekvencie a dlzky
kabla sa tam musia striedat ostre minima a ploche maxima. Tak ako na jeho
grafe. Este ma napadlo, zeby si mal pozriet Smith-diagram, aj z toho sa da
vycitat ovela viac ako z LOG grafu.

> Pri 50 ohmech vsude nebudou vznikat odrazy a bude tam vzdy 50 Ohm
> nezavisle na delce kabelu.

Toto plati pre TDR, preto som mu napisal, aby si to zmeral v tom TDR-mode.
Ako sa to nastavi na tom VNA si musi najst v manuale, ja si to uz
nepamatam.

Andrej

p.s. Dufal som, ze na moju otazku odpovie Balu, kedze s tym robi a ma aj
merak, ale diplomaticky sa jej vyhol. :o)