:http://www.akonezomrietskor.sk/Skodlivost_mikrovlnek.aspx

aze azehw@volny.cz
Středa Listopad 15 12:35:13 CET 2006

Tak jsem byl u prehledoveho radaru, dm pasmo cca 800kW/imp a nepozoruji nic. Se spoluzakem z VS. Akorat se nam jako prvni deti narodily holky, to pry by mohl byt vliv mikrovln. Taky jsme na vojne dostavali za to ze jsme u radaru priplatek tusim 300 Kc, nazyvany "ocasne". Jini spoluzaci byli u vyskomeru (zvaneho "jebadlo"), tam to byly cm a pulzy tusim 2MW a ni se jim nestalo...samozrejme nikdo nelezl pred antenu, ze ... asi 20m o radaru byla TV s venkovni antenou a pri kazde otacce se nekolikrat ztracel obraz, ale vstupy, tranzistorovy tuner, to prezil.
AZE
  Skutočne je mechanizmus pôsobenia mikrovĺn na jedlo taký ? Nerozpadlo by sa na kašu ?
  Ja som pracoval 5 rokov pri radaroch na letisku.Bežne sme celé hodiny pracovali pár metrov od antény,ktorá vysielala 2x1 MW impulzného výkonu.Odvtedy je 40 rokov a nepozorujem žiadne následky.Tak isto moji vtedajší kolegovia žijú.Jedine náš šéf,ktorý strávil väčšinu času v kancelárii,zomrel na rakovinu.

  http://www.eset.com