http://www.akonezomrietskor.sk/Skodlivost_mikrovlnek.aspx

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Listopad 15 12:29:49 CET 2006

A> http://www.akonezomrietskor.sk/Skodlivost_mikrovlnek.aspx

A> Co na to rikate? At jiz kladne, tak zaporne nazory :-) Ale predevsim vecne.

Zaujalo mne mj. toto:
   Konzumace stravy zpracované mikrovlnkou působí
   dlouhodobá a trvalá poškození mozku, způsobená "vyskratováním"
   mozkových elektrických impulsů [depolarizací nebo demagnetizací
   mozkové tkání].

Považuji to za obdobu modrého kapacitoru.

A> O tom, ze WiFi jede na stejne frekv. my trochu technicky zamereni samozrejme
A> vime, no s radove nizsimi vykony.

Nezdá se vám že tady něco nehraje?

  Rusové vyšetřili tisíce dělníků, vystavených za dubiózních okolností
  působení mikrovln (během vývoje speciálního radaru v padesátých
  letech). Výzkum odhalil nesmírně závažná zdravotní rizika. Rusové pak
  definovali striktně dodržovanou hranici expozice: 10 mikrowatt pro
  zaměstnance a 1 mikrowatt pro nezúčastněné.

 - jedná se o dávky celkové, nebo na kg živé hmoty? Nespecifikováno =>
   nevěrohodné
 - pokud by byly dávky takto nastaveny, tak se nesmíte přiblížit k
   mobilnímu telefonu blíže než několik metrů. Konkrétně pro dávku
   10uW/kg a 2W telefon mi vychází bezpečná vzdálenost cca 11m. A to
   pro izotropní zářič, v praxi tedy ještě dále.

 - atd.

Tomáš