:http://www.akonezomrietskor.sk/Skodlivost_mikrovlnek.aspx

Marian Suchy lajost@zoznam.sk
Středa Listopad 15 12:17:01 CET 2006

Mne sa nezdá toto tvrdenie,uverejnené v uvedenom článku:

>Magnetronem generované mikrovlny bombardující jídlo >nutí bipolární molekuly, aby ve snaze přizpůsobit se >jejich frekvenci, rotovaly milióny krát za vteřinu. >"Zmítání molekul přímo uvnitř jídla vyvolá třecí teplo, >které ho vaří zevnitř. Násilím vyvolané molekulární tření >ovšem současně značně poškozuje strukturu všech >okolních molekul; nezřídka je úplně roztrhá nebo >přinejmenším značně deformuje. (Věda tomu říká >"strukturální izomerie".)

Skutočne je mechanizmus pôsobenia mikrovĺn na jedlo taký ? Nerozpadlo by sa na kašu ?
Ja som pracoval 5 rokov pri radaroch na letisku.Bežne sme celé hodiny pracovali pár metrov od antény,ktorá vysielala 2x1 MW impulzného výkonu.Odvtedy je 40 rokov a nepozorujem žiadne následky.Tak isto moji vtedajší kolegovia žijú.Jedine náš šéf,ktorý strávil väčšinu času v kancelárii,zomrel na rakovinu.