Re: útlum kabelu H155

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Listopad 14 19:30:26 CET 2006

Konektory muzou byt z venku perfektne, ale stejne tam muze byt nekde chlup ze stineni kde nema a dela DC zkrat. Ohmetrem se to chova
korektne ?
Jak se to zmeni, kdyz kabel otocite ?
ps. ja merim kabely jenom triger.generator - analyzator a spatnej konektor vidim hned podle tech prdelek :o)
Danhard
*******

Zkalibrované je to dobře. Na S11 to dělá v rozmezí 2GHz do 3GHz takové
vlny od -17 do -30dB. Není to sinusovka, dole špičky, nahoře půlkruhy.
Je jich tam asi 6 (2-3GHz).

--
Aleš Filip