Re: útlum kabelu H155

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Listopad 14 18:44:45 CET 2006

hehe pekne povedane "dole spicky a hore pulkruhy" :-))) Takato charakteristika vam hovori ze mate na prenosovom vedeni poruchy. Ich odrazy sa vektorovo scitavaju, takze podla vzdialenosti vo frekvencnej oblasti viete odhadnut co to je. Ked tam mate maximum tak sa scitaju (t.j. su vo faze), ked mate minimum tak su v protifaze. Predpokladam ze su to konektory.
Kedze najhorsi pripad je radovo -17dB nepredpokladam ze kabel ma poruchu a to co meriate bude naozaj jeho utlm... Overit sa to da tak ze na jeden koniec kabla zapojite VF skrat a mli by ste zmerat to iste ako v transmission mode, ale dva krat tolko. Ci mate dobre okalibrovany network analyzer sa da taktiez velmi rychlo zistit, na meraci port zapojite skrat a S11 musi byt presne 0dB (t.j. plny odraz) a transmission otestujete spojenim testovacich portov I konektorom a S21 vam musi tiez vyjst 0dB (utlm kvalitneho konektora povazujeme za zanedbatelny).
b.