Pouzdreni cipu

Rousek, Libor libor.rousek@siemens.com
Úterý Listopad 14 12:55:58 CET 2006

No, tak jak ja jsem to napsal, tak chip je samotna kremikova desticka,
ktera se musi zapouzdrit do pouzdra (v nasem pripade SOT 23). Zatim
nevim, v jake podobe bychom chipy dostali - jestli wafer nebo nejak
rozrezane, ale to pro tuto chvili asi neni rozhodujici.

Libor

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Danhard
	Sent: Tuesday, November 14, 2006 12:36 PM
	To: HW-news
	Subject: Re: Pouzdreni cipu

	Orientacne, co je to chip, resp. pouzdro ?
	Danhard

		Dobry den,

		mam nasledujici problem - na trhu existuje obvod, ktery
bychom chteli pouzit, ma ovsem prilis velke pouzdro. Dodavatel je vsak
ochoten nam dodavat pouze samotne cipy. Nemate nekdo zkusenost, kdo by
nam byl schopen tyto cipy zapouzdrit? Mam uz kontakt na On Semiconductor
v Roznove, zatim jsem se nedovolal tomu spravnemu cloveku. Ale
samozrejme bych chtel porovnat vice nabidek.

		Dalsim resenim by bylo bondovani cipu primo na plosny
spoj. My ovsem tuto technologii nemame, nevite nekdo, kdo by u nas toto
byl schopen delat?

		Predpokladane mnozstvi ca 30 000 rocne, firma by mela
mit urcite certifikat jakosti ISO 9001.

		Dekuji,
		       Libor Rousek