OT: Program na dokovani aplikaci?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Listopad 14 00:50:07 CET 2006

Mohli byste prosím všichni co používáte tyto virtuální okna uvést, jak
rychle se to přepne?

U linuxu, když má dost paměti v grafice, je přepnutí okamžité (prostě blik a
je to), pokud nemá, tak renderuje obsah desktopu.

Zajímalo by mne proto, jestli u některých je také přepnutí okamžité, nebo
wokna zjišťují co teprve vlastně zobrazí. Jde mi o to, že mívám otvřené
velké množství oken a swapování při přepnutí aplikace je někdy děs. Pokud se
vyčítá z grafiky, neswapne si (alespoň na linuxu, tam mívám swap i
trojnásobek ramky - ano už několikrát jsem slyšel názor adminů že by mě
nechtěli mít na terminálserveru když jsou mě 4G málo). Na woknech jsem se
nedostal nad 2,5 násobek ramky, pak to šlo do kytek.

Používám na woknech snad odjakživa svislou lištu s aplikacemi (na linuxu
kupodivu vodorovnou - má jiné chování při množství oken než ta wokenní), tam
se jich vleze cca 20, ale jak se mi z nich udělají čtverečky, snažím se
zavírat co jde. TOhle by mi hodně pomohlo, mohl bych dělat tak jak jsem
zvyklý na linuxu (tam mám 8 ploch, většinou stačí)

1 pošta a systém
2 browser (vyhledávání)
3 ssh/rdp/ica spojení (na firemní servery)
4,5 firemní věci
6,7 zákazníci
8 backupy, vypalování, co se jimam nevlezlo

Když je najednou víc zákazníků, pak zvedám i počet oken

Ano, nejhorší je výpadek proudu anebo když se mi grafika pohádá s diskem
(holt, železo není serverové tak linux ty skryté hazardy objeví - trik jak
ho regulérně sundat, když grafika dělá barevnou hudbu a jinak se jeví mrtvý,
přes SysRq už mám vylepený), to po měsíci si už ani pořádně nepamatujete
jakou rozdělanou práci s nejnižší prioritou jste kde nechal.