Kvalita mikrokontrolérů - bylo: ATmega8 a PonyProg - doplnění

"Ing. Tomáš Halabala" tomas.halabala@iol.cz
Pondělí Listopad 13 18:48:43 CET 2006

Tak tato zpráva mě asi nejvíce potěšila, děkuji. Pochopil jsem Vás
správně s tím, že k tomu rušení u AVR dochází pouze při programování
a to z programovacích pinů. Jen mě při tom Vašem e-mailu napadla ta
otázka spolehlivosti MCU a myslel jsem, že se někdo vyjádří, ale byl
jste jediný co napsal aspoň něco pozitivního o PIC a AVR - což je v
podstatě oblast kde se pohybuji. Ještě bych chtěl zabrousit do ARM,
ale není moc času na nové věci - jenže je to potřeba.

Tomáš