Update stranky DDS generatora (bolo Re: DDS: par otazok)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Listopad 13 23:33:28 CET 2006

nejak som zabudol odpovedat... skusim to napravit ;-)

- Ten komparator som uz davnejsie riesil s Tomasom, presne cisla si
nepamatam ale bol tam problem s rozsahom. Mam pocit ze to uz bolo
opravene. Aku mate verziu firmware?
- Tranzistor T3. Ano, naozaj sa hreje a podla navrhu sa ma hriat. Cele
to pracuje trochu na hrane. Generator ma maximalny vystupny vykon +15dBm
do 50 Ohmov, koncovy stupen je napajany z jedneho napajacieho napatia
+12V. Rozkmit vystupneho napatia je niekolko voltov a som rad ze to
vobec funguje :-) Keby som mohol pouzit transformator, alebo push pull
tak by to bolo lepsie, ale konstrukcia musela byt maximalne jednoducha.
- To iste plati o 75-ohmovom rezistore v emitore. Na fotografii je prva
verzia atenuatoru bez operaku, je to tam myslim napisane. Zmena
emitoroveho rezostora zmeni pracovny bod toho sledovaca a nie je
zarucene ze sa bude dat dosiahnut plna amplituda vystupneho signalu. Ak
mate chut sa s tym hrat tak dajte vediet vysledok...
- Predne panely su vo formate EMF (enhanced metafile), ktory sa da
naimportovat do kazdeho vektoroveho grafickeho editora. Zrejme bude
treba celu naimportovanu grupu rozbit na jednotlive objekty a potom sa
budu dat editovat.

Dajte vediet ako sa s tym generatorom dari...

Na stranku DDS generatora (www.cern.ch/dvaluch/DDS) som tiez dal novu
verziu firmware, ktora opravuje par bugov najdenych Tonym Maleckym.

b.