Program na dokovani aplikaci?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Listopad 13 13:39:06 CET 2006

Pouzivam 17" CRT v 1280x1024. Nejde mi ani tak o to mit je vedle sebe,
ale treba nahore mit jedno velke zabirajici 2/3, pod nim jedno mensi na
1/3, ktere by se treba jeste trochu zmensilo zprava na okno ICQ. Druhy
monitor by bylo lepsi reseni, ale tam by podobna utilita taky uplatneni
nasla. Bohuzel druhy monitor je trosku nerealizovatelny, i kdyz bych dal
nejake ty 4kKc za LCD, tak porad nemam grafiku co by zvladla 2 monitory
a do AGP se toho uz moc nesezene, takze nejlip prejit na novejsi PC s
PCIe, novy procesor .... Tohle reseni by se mi urcite zamlouvalo, ale je
pro me doopravdy nemozne.

Tosa