problemy s pocitacema v NASA

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Listopad 13 07:58:23 CET 2006

IMHO to vubec neni problem stareho HW. (On totiz stejne cely problem roku
2000 byla vpodstate jen senzacechtivymi novinari nafoukla bublina.)
Je to jen otazka toho, ze nikdo neni schopen dat krk za to, ze se v milionech
radek kodu, ktery cely let obsluhuje nevyskytuje ani jedna chyba, ktera by
pri prechodu roku zpusobila neco nekaleho.
Nikdo se pod to proste neni ochoten podepsat.
Maji uz zkusenost napriklad se zarytim nejake sondy pod povrch Marsu, kdyz
nejaka cast softwaru pracovala v metrickych jednotkach a jina v palcovych,
proto jsou obezretni. A to bych rekl je daleko zjevnejsi zavada, nez nejake
mozne preteceni nebo neco podobneho kdesi uprostred kodu.
Pro me to ilustruje naprosty opak. Nikoliv neschopnost HW nebo SW, ale
dokonalost a peclivost postupu, kterymi vse overuji.

Jakub Serych