Freedos

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Listopad 12 13:21:51 CET 2006

FreeDOS bootovací diskety mívají různý recovery softy a podobně. Myslím, že
přes FreeDOS běžel třeba Partition Magic, možná i Norton Ghost. Takže bych
tu disketu sprostě obšlahl, přidal nějakou sys utilitu z CD, která dokáže
udělat bootovací HDD a hotovo...
Pokud to neprojde, nainstaloval bych normální DOS a dodal hry dle uvážení.
Jo a v případě zájmu bych po těch disketách s utilitama mohl mrknout, někde
bych mohl mít pár imagů.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death