Re: DVB-T modulátor

Tony Malecký tony@malecky.cz
Sobota Listopad 11 20:40:14 CET 2006

Uvaha to je zajimava, ale zapomel jste na jednu drobnost. A to sice
televizni rozvody v domech. pripadne kabelove rozvody.

Pokud se budou vyrabet televize ktere budou mit pouze DVB-T tuner, pak
napriklad pro pridani satelitniho programu do domovniho rozvodu (nebo signal
z kamery) bude modulator potreba

a jako dnes existuji profi modulatory -

http://www.antech.cz/cz/modulatory.htm

tak stejne bude k dostani i modulator dvb-t.

Zatim jsem ale videl televize ktere mely jak analog tak digital tuner..

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 11, 2006 7:20 PM
Subject: RE: DVB-T modulátor

IMHO tezko a nepocital bych ani s tim, ze nekdy v blizke budoucnosti bude.

Doba, ktera prinesla modulatory neznala SCART ani jiny video interface.
Pamatuji si, ze prvni video, co jsem kdy videl, melo skutecne jen antenni
vstup a vystup a vystupni signal se jen primodulovaval. Jina moznost vystupu
to nemelo.

Pak brzy prisla prechodna doba, kdy vsechna videa mela i videovystupy, ale
jeste ne vsechny televize mely video vstupy, takze modulatory byly uzitecne.

Myslim ovsem, ze v dobe uplneho zaniku analogove TV uz urcite vsechny
pristroje budou vybaveny video vstupy/vystupy, takze potreba DVB-T
modulatoru
nebude.

Jakub Serych