RE: DVB-T modulátor

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Listopad 11 19:20:22 CET 2006

IMHO tezko a nepocital bych ani s tim, ze nekdy v blizke budoucnosti bude.

Doba, ktera prinesla modulatory neznala SCART ani jiny video interface.
Pamatuji si, ze prvni video, co jsem kdy videl, melo skutecne jen antenni
vstup a vystup a vystupni signal se jen primodulovaval. Jina moznost vystupu
to nemelo.

Pak brzy prisla prechodna doba, kdy vsechna videa mela i videovystupy, ale
jeste ne vsechny televize mely video vstupy, takze modulatory byly uzitecne.

Myslim ovsem, ze v dobe uplneho zaniku analogove TV uz urcite vsechny
pristroje budou vybaveny video vstupy/vystupy, takze potreba DVB-T modulatoru
nebude.

Jakub Serych