[OT] Integrovany zasobnik tepla pro vytapeni a ohrev TUV

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Listopad 11 17:19:17 CET 2006

Ten boiler to je teda sila, ono udelat "vecny" prutocny boiler neni zrovna trivialni zalezitost, nova voda = nove kaly, kyslik atd., nicmene narvat do nej drevene nosniky to vyzaduje skutecne otrle jedince. Varit nerez neni trivialni a chce to varit v ochrane atmosfere, coz dotycni zrejme nedelali.

Schema k nasazeni IZT snad ani není treba, ucelem muze byt, zatim nevim pro co se presne rozhodnu
- zajistit akumulaci energie pro pripad ohrevu elektrinou v dobe NT
- moznost vyuziti tepelneho vymeniku, pro pripad pouziti krbove vlozky
- odstraneni cyklovani v pripade pouziti TC
- moznost pouzit libovolny zdroj tepla
- prutocny ohrev TUV

>MessageMam stejně zkusenosti s nerezem jako Vy - co vim,tak v potravinarstvi nebo v chemii to vydrzi vsechno. Problem s bojlerem bych tipoval na spatne svary,vadu konstrukce či nevhodný materiál - on není nerez jako nerez. Předpokládám,že ten bojler jistě nebyl z dvojky kvalitního nerezu - spíš to byla nějaká "parodie".
Co se týče původního dotazu,nevím jestli lze nalézt fundovanou odpověd ..... Tedy já bych sáhnul asi po nějaké sestavě komerčích zásobníků,vzájemně pospojených podle potřeby. Pro lepší názornost co to má dělat by neškodil náčrtek (tedy pro nás jednoduché :-) prostě vstupy,výstupy atd...