RE: RE: utržená kamera - vyřešeno, ale nové dotazy

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Sobota Listopad 11 15:40:13 CET 2006

Prave jsem si to pro zajimavost hodil do pCAMu (softwarek pro Palma). Mam ho
sice nastaveny pro Nikona D70, cili o neco mensi CCD a trochu jine COF (a
nechce se mi ho kvuli jednomu vypoctu celeho prekonfigurovavat), ale
hyperfokalni vzdalenost pro 35mm a clonu 8 mi to hazi 7,75 metru. Pri clone
32, coz je maximum meho objektivu to dava uz jen 1,96m, takze pro 0,5m by to
chtelo IMHO tak clonu 45.

Cili je jasne, ze 0,5 m u te Exacty je nesmysl. Ano, pokud z policek negativu
budu delat pozitivy jen kontaktni metodou bez zvetsovaku, pak je to
pochopitelne dostatecne. Ale pri bezne zvetsenine 10 x 15cm , natoz pri A4ce,
na kterou se pocita COF pro hloubku ostrosti to urcite 0,5m byt nemuze.

Jakub Serych