RE: Doporucte barevnou laserovku?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Listopad 11 08:46:05 CET 2006

Po rozsahlem patrani a precteni kde jake recenze jsem vyber soustredil na dve tiskarny, respektive spise na jednu u kter mam drobnou pochybnost, kterou resi jeji vyssi adrazsi model.
Nejvice me zaujala HP LaserJet 3600, recenze a ukazkove tisky napriklad zde
http://www.tomshardware.com/2006/06/22/color_laser_printers/page4.html
http://www.tomshardware.com/2006/06/22/color_laser_printers/page7.html

Je to jednopruchodova tiskarna u ktere se meni jen tonery , jedine co mi tak zcela nesdi, je , ze jde de fakto o GDI tiskarnu.
TIskarna ma sice 64MB RAM a 360MHz procesor a tiskne rychlosti 17st/min, ale zvlada jen HP JetRedy 4.2 jazyk.
Z dosu jiz sice netiknu , ale tak nejak podvedome mi PCL 5c PCL6 a emulace PostScript 3 chybi.
Vse resi 3800 s 21 stramani a podporou tiskovych jazyku, nimene je o 4k Kc drazsi.

Je dneska jeste dulezite zda tiskarna umi PLC ci Poskrypt, muzou se vyskytnout problemy pri tisku z ArchiCADu, AutoCADu ci nejakych narocnejsich grafickych programu nebo je to jedno a resim nepodstatne ?

Dekuji

Zvazuji domu novou laserovou tiskarnu, doposud jsem vzdy pouzival tiskarny HP vyssi rady, ma posledni byla HP LJ2420 a jako pokazde kdyz tiskarnu menim se sam sebe ptam zda jiz nenastal cas na barevnou laserovku.

Myslite, ze jiz lze doprorucit barevnou laserovku, z 90% tisknu cerne a obcas tisknu folie na DPS.

Jeste pred rokem mi barevne laserovky prisli jako nikoliv bezproblemove a bezudrzbove stroje s velkymi naklady na tisk zcela nevhodne na tisk folii pro DPS, zmenila se situlace nebo mam jeste zustat u osvedcene cernobile tiskarny?

Dekuji